شکر مضر بیماران نفروپاتی IgA در است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شکر مضر بیماران نفروپاتی IgA در است

این خوب است یا بد قند برای بیماران IgA نفروپاتی است؟ از آنجا که فیلتر کلیه و یا عوارض جانبی برخی داروها آسیب دیده، بیماران نفروپاتی IgA در ممکن است اختلالات مختلف سوخت و ساز بدن رنج می برند. در این مورد، باید توجه دقیق به مصرف خود را از تغذیه پرداخت.

در موارد مختلف، IgA نفروپاتی عملکرد فیلتراسیون گلومرولی به درجات مختلف تاثیر می گذارد. سپس، با شروع نفروپاتی IgA در بیماران معمولا هماچوری، پروتئینوری، التهاب و علائم دیگر. به کند کردن پیشرفت نفروپاتی IgA و مدیریت پروتئین و تورم بیماران، معمولا کورتیکواستروئیدها مانند پردنیزولون استفاده می شود. با این حال، این دارو، یک پیوند با سوخت و ساز قند خون.

کورتیکواستروئیدها دو نوع هورمون قشر آدرنال و هورمونهای جنسی. نوع اول اغلب برای درمان نفروپاتی IgA و دیگر بیماری های مزمن کلیوی استفاده می شود. با این حال، در طول زمان کاری خود، آن را نیز می تواند برخی از عوارض جانبی است. نشان داده شده است که کورتیکواستروئیدها ممکن است تنظیم سوخت و ساز قند از طریق مهار اکسیداسیون قند، افزایش قند خون کمک می کند و باعث پروتئین برای تبدیل به قند. بنابراین، استفاده طولانی مدت از این دارو خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم بدانند که آیا نفروپاتی IgA در درمان با استروئیدها یا قند این بیماران در قند خون مورد آزمایش قرار گرفت است در واقع به آنها را مضر و نیاز به توسعه یک برنامه برای رژیم غذایی کم قند. در غیر این صورت، مصرف قند اضافی می تواند وضعیت بیماری را بدتر کند. اگر قند خون طبیعی است و بیمار به درمان استروئیدی برای درمان بیماری های کلیوی استفاده نمی کند، قند است که آنها را مضر می باشند.

علاوه بر قند، بیماران نفروپاتی IgA در همچنین باید توجه به مصرف پروتئین، سدیم، پتاسیم و فسفر پرداخت. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی IgA نفروپاتی، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر ترک یا به طور مستقیم به دکتر آنلاین مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: